Brand manuál
Nejdůležitější podklady brandu LOMAX ke stažení. Určeno všem interním obchodním zástupcům, partnerům a novinářům.
Kdo jsme?
Jedná se o interní dokument, který slouží k načerpání základních ideových vlastností společnosti. Materiál je určený pro všechny, kdo se podílí na vnější (k zákazníkovi) a vnitřní (k zaměstnanci) komunikaci společnosti.
Grafický manuál
Logotyp
Logotyp je hlavní komunikační prvek společnosti, aplikujeme jej na většinu firemních materiálů.
ZÁKLADNÍ VARIANTA LOGOTYPU / pozitivní provedení
Toto je základní varianta logotypu, používáme pro veškerou firemní komunikaci:
ZÁKLADNÍ VARIANTA LOGOTYPU / negativní provedení
Toto je základní varianta logotypu, používáme pro veškerou firemní komunikaci.
ZÁKLADNÍ VARIANTA LOGOTYPU /
negativní provedení na korporátním červeném podkladu
Toto je základní varianta logotypu, používáme pro veškerou firemní komunikaci.
JEDNOBAREVNÁ VARIANTA LOGOTYPU / pozitivní provedení
V případech, kdy není z technických důvodů možné použít základní barevnou variantu logotypu, používáme jednobarevné zjednodušené provedení.
JEDNOBAREVNÁ VARIANTA LOGOTYPU / negativní provedení
V případech, kdy není z technických důvodů možné použít základní barevnou variantu logotypu, používáme jednobarevné zjednodušené provedení.
MINIMÁLNÍ VELIKOST LOGOTYPU
Minimální velikost značky zaručující její čitelnost na malých formátech.
Při použití menší velikosti značky není zaručena její dostatečná čitelnost a působivost.
BAREVNÉ PODKLADY POVOLENÉ
Správné užití logotypu na barevných podkladových plochách musí zachovat jeho dobrou
čitelnost a zabránit nesouladu základní barevnosti logotypu s barvou podkladové plochy.
Vhodným podkladem logotypu je bílá, černá nebo korporátní červená barva.
LOGOTYP ZAKÁZANÉ MODIFIKACE
Zde jsou uvedeny některé příklady zakázaných tvarových i barevných variant logotypu.
Ochranná zóna
Optimální ochranná zóna logotypu „x“ je definována výškou písmene "M".
Minimální ochranná zóna logotypu je „1/2 x“.
Barevnost
Prostřednictvím základních barev je významně posilována jedinečnost společnosti. Základní barvy jsou součástí jednotného vizuálního stylu, a tudíž představují důležitý nástroj působení na pozitivní vnímání značky, tedy i image společnosti.
Základní barvy:
CMYK | RGB | PANTONE | HEX | RAL | |
2/95/94/0 | 226/36/29 | 485 C | #e2241d | 3020 | |
CMYK | RGB | PANTONE | HEX | RAL | |
0/0/0/100 | 0/0/0 | Process Black C | #000000 | 9005 |
Písmo
Ucelený styl písma patří mezi základní prvky korporátní komunikace.
Pomáhá definovat jasnou a konzistentní image společnosti.
Základní písmo Eurostile
Pro základní korporátní komunikaci používáme písmo Eurostile v dostupných řezech písmové rodiny.
Pro nadpisy a hlavní titulky je příhodné použít rozšířenou variantu písma – extended, pro standardní
sazbu pak normální řez a při velkém rozsahu textu řez zúžený – condensed.
Doplňkové písmo Arial
Jako doplňkové písmo používáme písmo Arial v dostupných řezech písmové rodiny.
Jedná se především o použití písma v elektronické komunikaci (e-mail, wordové dokumenty, powerpoint).